Påbörjat ett nytt kapitel i mitt liv.

Ja ni. Nu är jag här igen!

Jag har sagt upp min lägenhet här i Luleå idag. (Befinner mig i Luleå just nu.) När jag skrev på kändes det ganska läskigt om jag ska vara ärlig. Jag säger upp en lägenhet som jag har bott i snart 3 år, som har vart bara min och som jag har haft som min fasta punkt länge. Nu flyttar jag till Sundsvall och börjar nästa kapitel i livet med Erik och det är när jag tänker på det som den läskiga känslan försvinner. Det är då jag inser att jag nu på en obestämd framtid kommer dela mitt liv och bostad med den människan som jag älskar. När den känslan fyller mig då blir jag bara gladare och gladare!

Jag är inte klar med allt här i Luleå än. Det är ett, ursäkta mitt ordval, helvetes exjobb som ska skrivas först men jag kommer bara åka upp hit till seminarierna och då bo hos Ida.

2013...
För mig känns det som att 2013 är ett år då mycket kommer att hända för mig. Jag kommer ta en examen, skaffa mig ett jobb inom ekonomi, flytta till större lägenhet med Erik. Det här är ganska stora grejer för mig och jag ska jobba så hårt jag kan för att allt det här ska gå vägen för än så länge är inget hugget i sten.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar