Lediga lördag

Idag är en ledig lördag, precis som alla andra lördagar skulle jag nog säga. Vi i min studiegrupp är väldigt bra på att jobba under veckorna så vi kan vara lediga på helgerna. Det tror jag är jätte viktigt att man som student även kan ta ledigt och slappna av ibland. Annars kan det mesta nog bli för mycket om man inte får en paus.

Jag hade tänkt att jag skulle promenera ner på stan idag men det är mycket mer mulet och snöigt än vad jag hade tänkt. Kanske jag går ändå för att få min dagliga motion idag. Har lite ärenden att göra, måste köpa nytt puder på Make up Store, kolla på ett halsband jag suktat efter ett tag, in en sväng på systemet och lite annat.

Middagen igår blev ju helt otroligt god också bara så ni vet! Gör efter det receptet om ni har en älgstek liggandes. Sen att det blev massor av matlådor är ju inte fy skam heller! :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar