"Are those two guys dansing togheter? I'm from America I'm not use to this!"

Igår var en typiskt super bra dag! Ägnade i och för sig mesta delen av dagen åt att organisera papper men jag är å andra sidan nästan klar och mitt i hade jag en 2h lång lunch med Ida. :) Blev en cecarsallad nere på Unik, gott!

Alla dessa papper är nu organiserade!
Senare på eftermiddagen hörde Anna av sig och då drog vi till gymmet. Endast gymmat en gång under sommaren så det var ganska tungt nu men över förväntan måste jag säga. Riktigt skönt att komma igång igen. Blev en snabb dusch efter det och sen ner till Ida för att fixa middag. Färsk potatis från Eriks familjs land, de är hur goda som helst, sen lite kebabspett och turkiskyoghurt. Riktigt god middag och de blev ju inte sämre att Ida bjöd på ett glas vin till middagen också.



Sen drog vi vidare till Stuk för att kolla in nollorna. Fan va kul det var! Riktigt bra kväll. Vi dansade loss på dansgolvet och pratade med lite nytt roligt folk. Stuk är alltid kul när man inte vart där på länge. De är så söta och oskyldiga de små nollorna och de blir riktigt imponerade när man säger att man går fjärde året. =P "Här har vi några riktiga kvinnor" sa en kille till och med, haha! En annan rolig kommentar som en utbytesstudent sa till mig är de som står i rubriken. Skrattade åt det typ resten av kvällen!!! Så klockrent! Och ingen riktig nolle-p utan skum i fontänen va? Nej, just det!

<3

2 kommentarer: