Packa, packa upp, packa, packa upp

Det är så himla kul att packa och packa upp eller vad tycker ni? (Märk ironin!) Jag älskar verkligen att resa och fara runt men just det här med att packa är ju inte allt för kul. Ska jag bara hem är det inte lika viktigt där finns ju det mesta till hands. Men som nu när jag ska utomlands vill man helst inte glömma något.

Har bäddat rent och städat lite här hemma idag iaf för jag tycker det är så himla skönt att komma hem när allt är i sin ordning och få krypa ner i sin egna rena säng. Om ett par timmar ska jag hämta Sandy också och jag hoppas vara nästan klar med packningen då. :)

Ikväll åt jag bara blodpudding till middag så ni får istället se en bild på min fräscha middag från igår. Jag älskar broccoli men Erik hatar det så jag får passa på nu. ;-)

Gott!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar