Heaven is a place on earth with you

Nu är jag hemma i Luleå igen. Känns skönt att vara tillbaka i sin egen lägenhet med alls om hör det till. Jag har vart väldigt duktig idag också. Direkt efter jag hade kört upp hit, ca 6h från Sundsvall, slängde jag in all tvätt jag hade, packade upp alla mina väskor (typ sjuttielva stycken) och städade toaletten i ett försök att få bort den unkna lukten. Det blev bättre men inte helt borta. Har för mig att det tog några dagar sist också innan det försvann helt. Men det känns i alla fall väldigt skönt att ha allting uppackat och klart!!!

Luleå bjuder på mulet väder och små regn. Precis ätit nudlar till middag men jag måste åka och handla en sväng snart så jag har lite frukost och grejer till veckan. Är ju bara några dagar innan det bär av igen men måste ju ha mat tills dess. =P

Bjuder på en bild på min sötaste Frazze som jag saknar redan, vill att han ska bo här hos mig men då skulle han nog sakna mamma allt för mycket.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar