Jag vet inte

Jag tänker på den här bloggen varje dag, ibland flera gånger om dagen. Men under ledigheten finns det helt enkelt ingen tid eller ingen tid som jag vill "offra" för bloggen och frågan är om jag vill fortsätta "offra" min tid för bloggen. Jag är osäker hur jag ska göra. Jag säger inte att jag kommer att lägga ner bloggen men jag tror inte att jag kommer uppdatera så ofta i alla fall. Jag orkar inte känna den pressen att jag måste skriva minst 3 inlägg om dagen annars så tappar jag läsare. Är det inte bättre att skriva när jag faktiskt vill skriva och ge er meningsfulla och roliga inlägg då?

Jag har bloggat i över ett år nu, för vissa låter det mycket för andra lite. När jag börjar fundera på det så är det ändå väsentligt mycket tid jag lagt ner på det. Jag vill helt enkelt fokusera på mig själv ett tag och ni kommer kanske få vara med på resan men inte i samma omfattning som tidigare.

För övrigt så har jag haft ett sjukt bra lov! Önskar bara att det hade vart längre! Imorgon kör vi igång, dags att göra klart de här kurserna nu. Efter det känns det som att jag kan ta ny kraft och sätta upp nya mål.

Jag på julafton.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar