Typsik svensk?

Jag mår bra och helgen var helt kanon! En av de bästa helgerna på länge. :)

Jag skulle vilja ta upp en annan sak med er. Hur är ni när det kommer till det här med att åka hiss? Jag föredrar att åka hiss själv och "missar" ibland när hissen åker iväg upp för att jag hellre väntar på att få åka själv? Är detta normalt? Det är ju inte så att jag är folkskygg det är ju bara det att det är jobbigt med den där tystnaden som uppstår när våningarna tickar på. Typiskt svenskt kanske?

Sen en annan sak som jag insåg idag när jag var på gymmet var att jag inte gillar när folk tar för mycket plats och är lixom högljudda. Det är nog också typiskt svenskt att tycka så. "Håll dig till ditt och gör det du ska", typ. Är ganska säker på att jag inte är själv om att tycka så. Men är det verkligen så hemskt att vara typsikt svensk???


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar