Återkoppling

Jag kikade igenom massa gamla inlägg i bloggen här en dag och då hittade jag ett inlägg om kortsiktiga mål. Se nedan:


  1. Läsa ordentligt i Juridiken så jag klarar den direkt 
  2. Hänga med i Statistiken så jag klarar tentorna
  3. Skaffa jobb i Sundsvall
Det sistnämnda har jag jobbat på idag. Håll tummarna för mig alltså! 

Nu är det snart dags för redovisning av statistik uppgifterna. Uppgifterna var inte svåra så jag antar att det kommer att gå bra. :) Vad gör ni??

Kram!
<3
 
Ni som har hängt med vet ju hur allting har gott men jag är verkligen nöjd. När man hittar en sån här lista känner man sig verkligen stolt över hur bra man uppnådde dem!
 
  1. Fick VG på den största tentan vi haft hittills! (VG är alltså högsta betyg i Universitetsvärlden)
  2. Jag fick nära full pott på båda statistik tentorna men där kunde man bara få G eller U. Så dubbelt G för mig.
  3. Ja och skaffa jobb gjorde jag. Kanske inte riktigt inom den gangern jag hade hoppats på men nu har jag erfarenhet av att jobba på ytterligare ett kontor inom Trafikverket, förarprov. Jag är väldigt glad över att jag hittade jobb här då jag har fått spendera hela sommaren men min älskling. Nått av de bästa besluten jag tagit faktiskt! Jag hade nämligen chansen att sommarjobba på Nordéa i Boden men det kändes helt enkelt inte rätt och jag ångrar mig inte en sekund.
 
Jag personligen tyckte den här var väldigt rolig att hitta. Kanske ska göra sånna här listor mer ofta. Jag vet ju en viss bloggare (Blondinbella) som hela tiden peppar på att man ska göra mål inför framtiden. Hon hävdar att de funkar för henne och att hon faktiskt uppnår sina mål då. Det kanske är sant då. Det här var ju i alla fall ett steg i den riktningen. Ska kanske sätta upp nya mål för höst och vårterminen. Mycket som måste bli gjort det här året!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar