Bergans

Mina nya frilustbuxor är super bra! (köpte ett par när jag var hemma i Västerås) Hade de på mig på promenad här om dagen. De är i ett material som heter dermizax det stå emot regn och vind och andas så man inte ska bli så svettig. De har en rejäl dragsko som är ett måste för mig med så korta ben så att alla byxor blir för långa, de har stora fickor för alla prylar man måste ah nära till hands och förstärkning i rumpan så man inte ska bli blöt när man sätter sig.
Stora fickor
Dragsko
Dessa hittade jag på Outdoor Experten. Han dit 5 min innan stängning i söndags innan jag skulle med tåget. Och de var på rea, 50%! Riktigt fynd då de tidigare hade kostat 1200:-. Köpte även ett Houdini skärp som är lite elastiskt och därför optimalt för rörliga aktiviteter. Även det på rea fast 30%. Nu tror jag att jag har köpt alla stora inköp inför Kebnekaise resan. Kommer säkert bli något annat smått men nu har jag nog alla kläder som jag behöver- super nöjd!
Skärp
Häromdagen, haha! Redo för vandring. ;-)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar