Hej träningsverk!

Träningsverken är påtaglig nu när jag äntligne kommit igång med löpningen igen. Här om dagen körde jag ett 6.2 km långt pass med 10 min promenad innan och efter. Nu känns träningeverken! Frågan är hur jag ska klara milen, tyckte nog det där var tillräckligt jobbigt. =P Men nånting jag har tänkt på det är att just när jag springer så är det sjukt jobbigt/vill helst sluta springa och börja gå. Men kanske bara en liten stund efter att jag är klar så känns allting typ normalt igen. Jag måste alltså vara sjukt dålig på att ta ut mig ordentligt. Men det känns ju så jobbigt. Hum?? Måste vara nå psykologiskt. Någon som har bra tips på hur man tar ut sig till max? På midnattsloppet finns inget att spara på!!


Ta ut sig så som Marcus Hellner tex!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar