Hemmagjord pizza

Idag uträttade jag ärenden på lunchen. Det är verkligen bra att ha en timmes lunch! Han till Make Up Store där jag köpte en ny rouge för min tog slut typ för en vecka sen. Borstat ut så mycket som jag kunnat från borsten, haha! Den jag använder heter "sugar pink". Sen köpte jag en ny pocketbok, Vårlik av Mons Kallentoft. Det är sista delen av fyra men jag har inte läst första. Gått bra ändå. Visste inte att det fanns en etta när jag läste tvåan så jag fortsatte bara därifrån. Kanske läser ettan nån dag också. Sen blev det sista stoppet på Ljus experten där jag köpte ett par glödlampor till Erik. Allting gjort på 30 minuter och sen tillbaka till kontoret för lite lunch. :)

Efter jobbet blev det storhandling på MAXI första gången sen vi flyttade in. Nu är det fullt i skåpen igen! Till middag gjorde vi hemmagjord pizza. Inte dumt, inte dumt alls!
Vi gjorde varsin sida. ;-)
Nu är det snart dags för sängen. Bäst att lägga sig i tid, vi brukar ligga i sängen vid tio tiden. Ganska skönt faktiskt. Lite pensionärs varning men börjar man tidigt är det bäst.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar