Lugn söndag

Igår hade Erik och jag en exemplarisk lugn söndag. Satt lite vid datorn först, sen spelade jag lite wii och slog Eriks rekord i bowlingen så han var tvungen att gå med och spela lite sen. ;-) Men jag slog det igen, haha! (Kanske blir lite mer wii ikväll, blev sjukt sugen nu!) Sen kollade jag på film och så åkte vi en sväng upp till norra berget. Trots regn och allt. Lite var vi ju tvugna att gå ut. =P Fin utsikt över staden! Sen blev det middag framför tv med varma mackor och serie tittande tills det var dags för sängen. :)
Från Norra berget
Ikväll är det dags för sista långa passet innan loppet på lördag. Blir 9.3 km och jag har en känsla av att det kommer att bli jobbigt. =P Just nu sitter jag och smälter maten och sen blir det en runda när det blivit lite svalare ute.
Kvällens middag om någon undrade. ;-)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar