Bilder för jag vet ni vill ha dem!

Blev ju fest både fredag och lördag vilket resulterat i en liten förkylning som jag innerligt försöker bekämpa. Vill inte vara sjuk när jag ska åka till älsklingen och sen hem också. Här kommer lite bilder från helgen iaf, för jag vet att ni vill se vad jag haft för mig. ;-)

Snyggingar på fredagen!

Gick ner en sväng till min granne Jens! :)

Ny förfest och nya outfits på lördagen. Här är Sofia och Anna. <3

Grabbarna grus från F21

Sofia, Josefina och jag. Jag försökte länge och väl ta en bild på oss själv men lyckades föga så med den här fick jag hjälp.  =P

Lördagens outfit! Kjol, igen, köpt i Paris, skärp från Vero Moda och så ett linne som jag lånade av Anna.

Titta vad snyggt det är i ryggen med strass och så även fast det inte syns så bra. =P
Efter allt detta festande spenderades söndagen med pizza som firande av 3:e advent. Men jag börjar få en riktigt fin stege i ljusstaken nu va? :)


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar