Lev i nuet!

Städat och duschat = ny lägenhet och ny människa. Kändes riktigt skönt att få ordning på lägenheten igen! Det ända som skulle behöva görs mer idag är egentligen att tvätta också men jag tror jag skjuter upp det ett tag. =P

Har inte så många bilder frän gårdagen men bjuder på några här. Om jag ska sammanfatta kvällen på något viss så skulle det vara "Lev i nuet!".

Mot baren!

Jag, Jens och Anna

Stiliga Nils

Mattias, jag och Anton under middagen.

Snyggo Sandra och jag igen.

Varmrätt: Fläskfilé och klyftpotatis med konjakssås. Åh vill ha mer nu! Förrätt var en skagen toast och till efterrätt bjöds det på blåbärsmaräng med vanilj glass.

Häftig eldshow var ett av gyckelena under kvällen.
Det dansades på stol och bordar flera gånger under sittningen. Vilken bra stämning det var! GRYMT! :D

Sen var vi inne i dimman och dansade natten lång!
 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar