Kladdkaka

Istället för chokladkulor slängde jag ihop en kladdkaka. Hade ändå två ägg som jag behövde göra av med innan fredag så. ;-) Bra anledning tycker jag! Sen fick jag trevligt sällskap av Ida också så jag klagar absolut inte. :)
Nu har jag precis skummat det sista kapitlet som vi ska ha quiz på i International business imorgon. Så det är bara hålla tummarna att man kan några av frågorna iaf, var inte så strängt förra gången så det är bara hoppas på liknande nu.

Ida och jag drack massor av saft till kakan så nu springer jag på toa stup i kvarten. Kommer garanterat behöva gå upp inatt också, alltid när jag fått i mig mycket vätska sent, typ som när jag tränar så måste jag gå upp på natten. (Väldigt nödig och onödig info men de får ni leva med. =P )

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla ett avsnitt av mina älskade Biggest Loser USA deltagare. Älskar det programmet!!!

<3

2 kommentarer:

  1. Isabell!
    Det är så kul att följa din vardag i din blogg - men vi kanske ska kommunicera mer än att bara läsa varandras bloggar!? =)
    Kommer du hem något över jul/nyår? Jag kommer hem den 10 januari men då kanske du redan har hunnit tillbaka?
    Stora kramar
    Lena

    SvaraRadera
  2. Instämmer - otroligt bra program :)

    SvaraRadera