Road trip Luleå

Vart ska man börja? Tror jag börjar från vad jag gjort idag så får ni kanske veta resten i sinom tid. ;)
Idag har jag vart runt i staden med tjejerna. Började med storheden, där det blev systemet, elgiganten och stadium outlet. Det var nog det sämsta beslutet hittils att gå in dit för jag blev het kär i en jacka! Fortfarande kär i den men den uppfyller inte riktigt alla kriterier jag vill ha. Men den väckte definitivt mitt behov av att vilja ha en ny skaljacka!! (Måste nog googla lite på det ikväll.)

Sandra och Anna köpte en jacka att springa i (se så fina de är!) och Sofia köpte en mellantjock vinterjacka för mer aktiva utomhus aktiviteter där ens vanliga vinterjacka blir på tok för varm.


Sedan bar det av mot stan där det skulle letas julklappar för vissa men det slutade som vanligt med mest grejer till en själv och för att citera Anna "Vem säger att man inte kan köpa lycka?".

En sväng på kvantum han vi med som avslutning så nu räknar jag med att jag inte behöver handla överhuvudtaget innan jag åker hem över jul. :) Min kyl blev lite mer välfylld nu.

Mycket frukt och grönt. Bra!
Nu har jag precis läst 12 sidor i min kursbok och känner mig tillräckligt duktig för dagen så nu ska det lagas god middag. Pasta med laxsås!!! :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar