LUSSE

Luleå Universitet Storslagna Sittning för Ekonomer= LUSSE, så det har ingen med lucia eller nått sånt att göra om ni trodde det. ;-) Men ikväll smäller det i alla fall, sittning för hela slanten och jag gjorde klart min mask idag. Får se om den håller hela kvällen. Kommer antagligen inte orka hålla i den hela kvällen i vilket fall så den åker väl in i garderoben efter middagen. Vad tycker ni? Jag blev hyfsat nöjd iaf. :)




Nu har jag precis vart ute och sprungit med Anna. Riktigt skönt och jag sakade bara efter lite sista kilometern. =P Blev totalt ca 4-4,5 kilometer. Det var sol och 2 minus, riktigt härligt. Men nu är det dags för duschen och sen börjar det bli dags att bege sig till Sandra för lite piff. Hon ska hjälpa oss alla med håret inför kvällen så vi ska vara där vid 14 sen förfest 16.30 och sen sittning klockan 18. Haha, fest hela dagen! :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar