Högsta poäng

Här rullar tiden på som bara den. Hinner inte med mig riktigt. Igår blev en full dag med ankomst till Luleå på morgonen och sen seminarie hela eftermiddagen. Efter det fick jag ett infall att åka och simma istället för den vanliga träningen på stil. Fick med min Anna och det blev en härlig vänta på 1 km på ca 35 minuter. Minns inte sist jag motionsimmade sist men det är definitivt något jag kommer göra om. :)

Idag har vart en bra dag rent skolmässigt. Hade seminarie på förmiddagen där vi presenterade en del av vår lösning i den största rapporten vi jobbat med den här perioden och det gick verkligen bra. Läraren gillade våra lösningar och presentation (som några i gruppen höll i den här gången) så vi blev faktiskt belönade med högsta möjliga poäng på den här uppgiften hela 15 extra poäng som vi får med oss till den frivilliga hemtentan (som man kan skriva om man vill ha möjlighet till vg). Känns riktigt bra! :D
Nu vet jag inte om jag kommer få vg iallafall, ska ge det ett försök, men det känns iaf bra att läraren gillade det vi har gjort.

Jag ska sätta fart och laga lite middag snart hade jag tänkt. Taco paj står på menyn!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar