Min dag i bilder, fredag

Igår var verkligen en toppen dag!!! Träningen tog verkligen musten ur mig men det är ju så det ska vara. =P Sen blev de ju en sväng på stan, eller ja man kanske inte kan kalla det för sväng, vi blev kvar till efter sex. Kollade i  princip alla butiker i hela stan tror jag. Oturligt hittade jag några godingar som fick följa med hem. (Man känner sig alltid så rik precis när pengarna kommit och sen får man snåla resen av månaden, hehe. Men de är de värt.)

Invigde skinnjackan! :)

Hittade ett par skor som jag blev lite kär i...

... de fick stå kvar på hyllan.

Vi lyxade till de och tog en liten after shopping på Friends By BO. Super gott och mysigt!!

Grilladmacka med kyckling och sallad och tzatsiki som tillbehör. Mums!

Fina Sandra och Anna

Och Sofia och jag. :)

Alla shoppingkassar låg mellan oss, haha! Inte bara jag som shoppade med andra ord. ;-)

Blev en sista impuls tur till Ur & Penn i väntan på bussen. Inget av de paren ovan blev inhandlade iaf. ;-)

På kvällen intog vi en helt annan position hemma hos Anna. Fredagsmys med reseletande och vi hittade en resa också! I augusti åker vi till Malta! :D :D
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar