Rensning!

Jag har vart på en timmes promenad ute i solen med Sandra innan lunch. Riktigt härligt var det. Försökte snappa upp all energi som solen bjöd på! :) Det är för övrigt Sandras födelsedag idag, så grattis igen till dig min fina! <3

Nu har jag precis rensat färdigt garderoben och attans vad skönt de känns nu då! En hel hög fick ryka, jag har försökt vara brutal mot mig själv. Skor, klänningar, byxor och annat har fått hamna i högen och nu är det mer städat och ordning i garderoben. SKÖNT! Kanske bra att ha en liten garderob för då rensar man oftare, näää vem försöker jag lura, jag vill ha en STOR garderob!!!! Haha! Vilken tjej har inte en walkincloset som dröm, tänk att kunna ha alla sina skor framme och enkelt se vad man har. Drömmer mig bort, haha, men för stunden känns det bra att ha rensat iaf. :)

Högen som ryker!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar