Lediga fredag

Idag har jag en sån där riktigt härlig fredag. Sovmorgon (fast vaknade ändå vid åtta så hann kolla några avsnitt av sex and the city innan jag var tvungen att ta tag med min dag), nu ska jag snart träna och efter det ska jag en sväng på stan med tjejerna. Letar inte efter nått speciellt men de ska bli kul att se om de kommit in lite vår nyheter kanske. :)

Har ingen aning om hur tentan gick igår alltså. Det var ju en kryss-tenta och jag vet att jag kryssat fel på några grejer. Får helt enkelt vänta på domen och se om det räcker hela vägen. Jag kan verkligen grämja mig över vissa svar jag kryssade i. När man kollar upp de rätta svaren känns ju allt så självklart, men när man sitter där på tentan blir allt bara förvirrat ibland. Håller tummarna som vanligt iaf!

Vad gör ni idag då? Jag ska svida om till träningskläder nu och gå iväg till crossfiten. :)

Undrar vad det blir för outfit imorgon på tentaröjet, det här var iaf vad vi hade på oss för exakt ett år sedan. Funderar på att ha samma kjol faktiskt. ;-)
<3

2 kommentarer:

  1. Hmm, undra vars jag är på den här bilden.. ;)

    SvaraRadera