My day

Kul att det regnar hörrni, kul! Om jag ska se det från den ljusa sidan så smälter ju snön snabbare när det regnar, yey för det!

Har precis vart i skolan och haft kursintroduktion i Handelsrätt. Känns som att den kommer vara ungefär som Jöken fast lite extra på allt typ. Känns ju alltid som de är ganska mycket nu i början, men de är kanske för att de är det ockås. Känns alltid lite bättre när man kan börja beta av saker men de dröjer väl ett tag. =P

På förmiddagen idag har jag suttit och ringt runt till lite företag som jag hart sökt jobb på. Inget napp där! Börjar kännas väldigt panikartat även fast det är två månader kvar. Har ju en del som jag inte fått nå svar på än men de är kämpigt när möjligheterna blir färre och färre. Är det inte någon i Sundsvall som läser det här som har ett jobb åt mig??? Snälla.

Om ett par timmar ska jag träna bodystep och där har ni hela min dag i ett nötskal.

Lägger in en bild från helgen för att göra det här inlägget lite roligare. 
<3

1 kommentar: