Pasta carbonara till middag!

Fick verkligen lite nya positiv energi av att träna. Det är verkligen bra för både kropp och sinne! Men denna positiva energi drev mig inte nödvändigtvis åt plugg hållet. Just nu gör jag allting för att slippa plugga ungefär och än så länge har jag lyckats men antagligen inte så länge till. Vet lixom inte riktigt hur jag ska ta mig an de jag hade tänkt göra näst men måste väl ta tjuren i hornen och bara börja sammanfatta! 

För övrigt så lyckades jag bjuda hit lite middagssällskap. Josefina kommer över på lite pasta carbonara och om vi har tur lyckas vi nog sno ihop någon efterrätt också. Det är ju trotts allt fredag! :) Ska bli riktigt trevligt. Josefina läser lite andra kurser än mig det här året så vi har haft svårt att pricka in någon gång när vi kan ses. Jag har ju inte direkt vart lätttillgänglig så som jag har flängt och fart heller så.

En av mina tidigare carbonara kreationer. :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar