Helgen

Helgen var full med fest. På fredagen blev det först middag med tjejerna på Baan Thai och vi åt så vi höll på att spricka, sedan var det direkt till stuk där det var cocktail kväll. Hur trevligt som helst och med goda drinkar!

På lördagen kände jag mig ändå lite seg även fast det inte blev överdrivet mycket att dricka så jag låg och kollade serier nästan hela dagen. Hemskt, jag vet, men ibland är det skönt att bara släppa allt och göra vad man känner för så det gjorde jag. =P På kvällen var det ju dags för fest igen. ;-)

Sofia och Ellis kom över och vi satt och snacka skit innan Jocke, Anton och Jonas kom förbi och vi fortsatte att snacka skit, haha. Blev en sväng till stuk innan kvällen var slut och vi dansade oss lurviga.

Väldigt nöjd med helgen och de var kul att umgås med mina fina tjejer!

Tog inte så många bilder men så här såg jag ut i lördags iaf. :)

Minns inte vad drinken hette riktigt, men nånting med Blush. =P

Sofia och Ellis <3
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar