J. Edgar

Nu har jag precis blivit helt köttad på en dubbelföreläsning i handelsrätt. Känns ungefär som ett ånglok har kört över mitt huvud invändigt. Men ja de är ju inte så kul att prata om så vi snackar om nått annat istället.

I söndags var jag på Philm med vänner, J. Edgar var det som visades. Har ni sett den? Vet ni vad den handlar om? Leonardo DiCaprio är i alla fall i huvudrollen och han spelar J. Edgar Hoover som i princip grundade hela FBI. Filmen är verklighetsbaserad och jag tyckte den var helt okej, sevärd. :)

Jag köpte Smakis och pringles till filmen och kex chokladen fick jag gratis för det var utgånget datum (god ändå, hehe).
Nu ska jag snart iväg till gymmet med Anna, dags att lyfta lite vikter igen! Igår var jag på Bodystep och den här realeasen som är nu är verkligen tuff. Genomsvettig bara efter uppvärmningslåtarna, haha! Känns i benen idag ska jag säga er. Idag blir det nog fokus på överkropp på gymmet. :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar