Mardröm

Vilken dålig natt jag haft! Somnade typ 2 vaknade igen vid 5 somnade om och vaknade klockan 6 av en mardröm som kändes så himla verklig! Usch! Riktigt obehagligt när det händer. Sitter här och är fortfarande i chock typ. Tänkte att de inte var någon idé att somna om eftersom jag ändå sov så dåligt. Så nu har jag precis betalt mina räkningar för månaden och tänkte börja packa lite. Ikväll kör jag ner bilen till Sundsvall och min mekaniker eller också kallad älskling. ;-)

Ska fira valborg där och så. Inte länge sedan jag var där, över påsk tror jag det var, men samtidigt känns det som en evighet. Har en tendens att göra det när man är ifrån den man älskar har jag märkt.

Hoppas ni har sovit bättre än mig iaf nu ska jag se till att bli upptagen med min dag så jag glömmer bort den hemska mardrömmen!

Ungefär så här ensam och förvirrad kände jag mig nyss.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar