Workout!

Övningarna gick bra både att presentera och jobba med de nya. Så nu är jag hemma och klar för dagen. Nästa problem återstår då vad jag ska träna. Snacka om beslutsångest. Träna ska jag men vet bara inte vad. =P Förra veckans träning var top-notch!

Måndag: Bodystep 60 min
Tisdag: Gym ca 40 min
Onsdag: Crossfit 60 min, promenad 50 min
Torsdag: Bodycombat
Fredag: Spinning 30 min och Cxworx 30 min, promenad 30 min
Lördag: Vilodag, men blev en liten promenad iaf på 40 min.
Söndag: Funktional Crossfit 45 min (Pass inriktat på teknik, den här gången på benpress med maxlyft)

Hade väldigt gärna haft en liknande vecka men jag tror inte riktigt det. Dels för att jag nu inte ens kan besluta vad jag ska träna idag och dels för att jag på torsdag åker ner till Sundsvall för att fira påsk. Måste helt enkelt ta med min promenadskorna så de blir lite motion iaf!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar