Hej banan!

I mitt nyvakna tillstånd i morse glömde jag ju helt av att berätta för er att jag hade en väldigt  bra dag igår. Först föreläsningar på dagen, träning på eftermiddagen och sedan hjälpte Anton mig att byta däck på bilen. Life saver! Lyckades byta alla efter lite tjorv med domkraften men de löste sig. Efter det kände jag att vi borde ta tillvara på den fina kvällen (var väldigt fint väder igår) så jag drog ihop en grillkväll och råkade även bli så att vi hamnade hemma hos Anton och Mattias i brist på grillplatser.

Köttet blev kanon och det var riktigt roligt att hänga med sina vänner mitt i veckan för en gångs skull. Annars går allting lixom på rutin. Skola, träna, middag sen är det typ dags att sova men igår hade vi en riktigt trevlig kväll tillsammans. :)

Nu är det strax dags för skola och efter det början sträckkörningen. Lite orolig över det eftersom jag sov så dåligt inatt och inte kommer vara framme förens typ elva, tolv ikväll. Får väl helt enkelt stanna om de känns för jobbigt och ladda upp med lite choklad för att hålla energinivån i topp. =P

Sandra kom på en ny variant av klotter igår på föreläsningen. ;-)
<3

2 kommentarer: