Landat på Norrbottnisk mark igen!

Svårt att komma igång med bloggen igen efter ett längre uppehåll som detta. Jag vet inte ens vart jag ska börja faktiskt. Påsken och ledigheten har vart fantastisk! Inte bara fick jag vara en hel vecka med min älskling utan jag fick vara hemma en helg också! Helt underbart att träffa alla sina nära och kära. <3

Vad har jag haft för mig då? Bastat, påsk middag, skruvat på bilar, bytt däck, rensat på gården, myst massor, vart på möte, gått en vända på stan, promenerat, jobbat lite i skogen lagat god mat (och ätit), vandrat lite/skogs promenad, åkt tåg, lunchat på stan, haft överraskningskalas, sovit med frazze uppkrupen i min säng, ja och säkert en hel del annat som jag glömt av. Här kommer lite bilder som jag tagit med min mobil iaf, de får tala för sig själv. :)
















<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar