Packning pågår...

Ojojoj vad jag körde slut på mig på crossfiten idag. Sitter här och försöker hitta styrkan att pallra mig in i duschen. Känner att jag är inne i ett bra flow med träningen nu nästan lite synd att man ska åka bort 1,5 vecka. Men men  så kan det gå, lätt värt!

Ja för så är det helt enkelt. Det är dags för ett sedvanligt resande när det kommer till Isabell Lindgren, dvs man kan ju inte bara åka till ett ställe när man ändå är på resande fot då måste man ju åka till flera. Så därför åker jag ner till Sundsvall och älsklingen imorgon bitti och är där en vecka, firar påsk och så. Sen nästa helg åker jag ner till Västerås över helgen för att till slut ta flyget tillbaka och landa här igen. :)

Missar inte så mycket i skolan nästa vecka men det vore bra om jag tog mig i kragen och jobbade lite på distans också iaf! Jag ska, jag ska, jag ska!!! Annars är det nästan inte okej att ta 1 veckas ledigt när  man läser 150%, eller hur?! Får se hur det går, men det är verkligen mitt mål!

Plockat fram lite grejer som ska med här på sängen. Tror det får bli incheckat bagage den här gången när jag är borta lite längre än bara en långhelg. Jag lägger alltid fram så här när jag packar, gör ni också så?
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar