Long time no see

Jag har vart iväg hos min pojkvän och sen bara haft allmänt mycket att göra och när jag inte haft mycket att göra har jag helt enkelt inte haft lust att blogga.

Snart är sommaren här och jag längtar så! Kommer bli en sommar i Sundsvall igen och det känns härligt! :) Inte gått riktigt som jag tänkt mig med jobb och så men har blivit erbjuden 4 veckor på trafikverket som jag ska tacka ja till nästa vecka. Börjar förlika mig med tanken att ha ganska mycket ledigt och de känns skönt. För två år sedan jobbade jag också bara fyra veckor och de var typ den bästa sommaren ever! Har ingen tvivlan om att den här kommer bli sämre!

Dessvärre är det ju 4 veckor kvar i skolan innan sommaren äntligen är här och om jag ska vara ärlig så känns sommaren hyffsat långt borta när jag tittar ut genom fönstret (vart snöstorm igår så nu ligger det flera dm snö igen!). Mycket som ska göras i skolan innan dess så det är väl bara att kämpa på som vanligt. Repeterar mitt motti i huvudet konstant; En ska i taget! Brukar funka för mig och jag känner mig inte lika stressad idag som jag var för en vecka sen faktiskt. Just i denna skrivande stund borde jag plugga egentligen eftersom jag har slösat bort resten av dagen med att ligga och kolla serier, men jag var ju tvungen att göra en titt in här först. Inte minst för min allra trognaste läsare Annas skull. <3

Vad har jag haft för mig medans jag vart borta då: Grillat. Mekat, Mekat. Mekat. Bilprovningen. Systemet. Valborg. Grillat. Solat. Vinat. Lagat mat. Älskat. Pluggat. Träffat vänner. Tränat. Intervju. Ringt. Mailat. Skrivit. Stökat. Spelat. Tacos. Skrattat. Film. Städat. Putsat. Sovmorgon. Tidig morgon. Flyg. Bil. Musik.







Det var de jag om på nu.
<3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar