Allmän status

Idag har jag inte lektion för ens klockan 16.30 men de innebär inte att man är fri från skola ända tills dess. Sitter just nu och gör det sista på mitt PM och funderar över om jag ska orka slänga dit en liten analys del eller inte. Just nu lutar det åt inte, men de kan väl inte skada heller iof. Men enligt uppgiften så ska det vara en utvecklad analys del för att man ens ska ha möjlighet till ett högre betyg, aja, vi får se helt enkelt. Endast det kvar i så fall. Sedan är det fin liret på rättsfalls referatet kvar också. Jag känner verkligen hur ni är högst intresserade av att läsa om sånt här va? Ni får ju lite koll på vad jag håller på med i skolan iaf. =P

Annars så ska jag iväg och träna crossfit nu vid 11. alltid skönt att få undan träningen på dagen, så lika bra att passa på nu när jag kan. :)

<3
Ni får en fin bild på min söta Frazze som jag fick av min syster här om dagen i brist på annat. ;-)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar