Söndag som känns som måndag

Idag känns det verkligen som att det är måndag! Tror det är för att jag hade min bakis dag igår när jag egentligen brukar ha det idag. Inte ofta vi går ut på fredagar. Sabbade hela min dygnsrytm. =P Däremot så slöar jag typ som en söndag idag och är inte måndags effektiv. Tog sovmorgon och efter lunch satt jag ett par timmar i skolan och gjorde en tenta. Sen kände jag min tillräckligt duktig. Tillräckligt söndags duktig de vill säga. Hehe! Nu sitter jag här med träningskläderna på och väntar på att Anna också ska bli klar. Vi ska ut och springa back intervaller och ja det är så jobbigt som de låter! Härligt väder idag också däremot så det ska vara skönt att få spendera lite mer tid ute iaf även fast vi satt ute och pluggade idag också. Måste verkligen ta tillvara på solstrålarna, ryktas om att det ska bli kallare nästa vecka?!?!?

Skrivande stund i min snygga träningsstass! 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar