Onsdag mitt i veckan

Nu har jag gjort alla mina måsten för dagen. Vart i skolan mest hela tiden. =P Sen sprang jag 5 km på bandet på 31,47 men då gick jag 2 minuter uppvärmning också. Så jag är riktigt nöjd med min tid. :) Jag har enklare att pressa mig själv när jag springer på bandet än när jag springer ute. Kanske är det för att jag har så dålig uppfattning om hur långt jag sprungit ute eller i vilket tempo jag håller. Kanske får skaffa mig någon sån där klocka så jag enklare kan pressa mig själv ute också.

För övrigt så är det verkligen en dag mitt i veckan för mig. Upptäckte nämligen idag att folk generellt är lediga imorgon, tydligen något som kallas kristihimmelfärd. I universitetsvärlden tar man ingen hänsyn till sånna röda dagar utan allt flyter bara på som vanligt.

Så här såg jag ut idag också. :)
Lite mörk trots att det var jätte ljust i rummet. Svårt att ta med självutlösaren på mobilen!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar