Måndag 7 maj

Då var det måndag igen. Vissa påstår att det är veckan bästa dag men jag vet inte om jag kan hålla med dem ja. Ingenting emot måndagar egentligen men fredagen är något speciellt. När man har hela helgen framför sig. Speciellt när man har något roligt inplanerat. :)

Börjat lite smått på min analys till det rättsfallet som jag har sammanfattat eller refererat som de så fint kallas. Det går trögt ska jag säga er och jag har ingen direkt inspiration. Jag ska kort och gott diskutera om jag tyckte tingsrätten, hovrätten och högsta domstolen gjort rätt beslut utifrån mina fjuttiga kunskaper i saken. Ja, jag håller med. Räcker det att man skriver så tror ni, haha! Kommer nog inte bli någon djup diskussion direkt men bara jag får ner något och tillräckligt bra för att bli godkänd så är jag nöjd.

Midsommar förra året i Sandviken. Sa jag att jag längtade till sommaren? ;-)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar