Uppdatering om helgen

Idag har också vart en full dag men strunt i det. I lördags var jag och Anna en sväng på stan (Sofia följde inte med till slut), jag lyckades med en bedrift, jag köpte ingenting!!! *stolt* Var i vilket fall kul att kika runt en sväng och kolla vad som fanns i butikerna. Har en klänning och ett par skor i tankarna än däremot, mindre bra. Kanske får ta en sväng ner på stan och testa de båda och utesluta dem ur mina tankar eller bli helt förälskad, finns ju alltid en risk för det också men ibland kan den vara värd att ta. =P Anna och jag kalasade med lite glass innan vi cyklade hemåt igen. :)
Gott!
Sen var det bara hem och fixa sig inför kvällen. Sofia, Anna och Jocke kom över en sväng innan vi slöt upp med de andra.
Anna, jag och Sofia!
Var en väldigt trevlig och rolig förfest med några klasskompisar som vanligt! :) Sen bar det iväg till Stuk där stämningen tyvärr sänktes avsevärt. Det var Woodstuk, dvs att trubadurerna höll i underhållning och musik. Det kändes som att vara tillbaka på ungdomsgården i tonåren! Live musikens kvalité var under all kritik, sången hördes inte (vilken kanske var meningen då den enligt mig inte höll måttet för en så pass stor scen) och instrumenten tog över speciellt trummorna. När banden hade paus kanske drygt 20 min fanns det ingen annan musik förutom bakgrunds musiken i baren = ingen möjlighet alls till att dansa. Då jag var sugen på att dansa och inte höra dålig live musik fick stuk underkänt denna kväll. Riktigt synd! Eftersom jag fortfarande vill dansa blir det nog utgång i stan till helgen. ;-)

Söndagen spenderades med film och bakismat på porsö pizzeria. :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar