Hockey, hockey, hockey

Den här kvällen går i hockeyns anda, just nu spelar Sverige mot Tjeckien och vi ligger under tyvärr. Håller tummarna än däremot!

Tidigare idag har det vart skola mest hela dagen. Gått igenom och lagt till en del på investeringsprojektet. Är less på de arbetet nu, som vanligt i slutet av ett projekt. Känns som man gått igenom allt typ tusen gånger men ändå är det alltid något som kan förbättras. Efter det blev det gym och sedan hem för att laga lite middag. Sedan har jag faktiskt pluggat lite till, gått igenom en del juridikövningar som vi har examination av på fredag.

Nu tar jag faktiskt ledigt resten av helgen! Imorgon åker jag och Fia ner på stan en sväng, bastu här i mitt hus på kvällen, fest och utgång på lördag. Fan va nice med helg!!!!
I helgen ska vi alla ut tillsammans!!!
(Är förövrigt sugen på den klänningen jag har på mig här också men vet inte om de blir lite för too much för helgens utgång.)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar