Bestiga berg?

Vet ni vad jag har hittat på för tok??? Jag har anmält mig till att vandra upp på Kebnekaise! Är friluftsföreningen på skolan som anordnar en resa. Jag, Anna, Sofia och Sandra ska med. Tok-fasoner men det ska bli riktigt roligt och spännande. Ny erfarenhet om man säger så. Aldrig gjort nå liknande. Eller alltså, klart jag har frilufsat lite men inte så långa sträckor och så. Det är därför jag har köpte ett par kängor nu helt enkelt! Kostar ju en hel del men det är ju viktigt att det blir rätt. Jag ser det som en investering som jag kan ha resten av mitt liv och förhoppningsvis så kommer det blir flera fjällvandringar också. Man kan ju dessutom använda dem på promenader i lite rejälare underlag/terräng där man känner att gympaskorna inte räcker till.
Dit upp ska vi!
 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar