Smycken!

Har just ätit en otroligt god middag som jag lagat här hemma. Kotletter, hela små färskpotatisar i ugn, sallad och sweetchilisås. Mmm! Men nog om det.

Idag hade jag ett litet paket som väntade på mig här hemma. Beställde smycken från Style By Tyra här om dagen. De hade 1 års jubileum och därmed 30 procents rabatt. Har aldrig beställt där förut men nu tänkte jag att jag kunde passa på. Blev en del saker och är väldigt nöjd med allt!

Små påsar till allt. Perfekt när man ska ta med sig smycken.

Långt örhänge med hängande kors på ena sidan...

... och en liten plutt på andra sidan bara. Skit snyggt!
Visar mer av sakerna sen när jag använder dem! Nu ska jag hämta Ida på tåget om en liten stund bara. Hon har vart på utbyte i Syd Korea och även rest runt i över ett halvår. Så nu har hon precis kommit hem efter ett år på resande fot. Ska bli så roligt att träffa henne och få ha henne här hela helgen! :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar