Work, work, work


Nu hägrars dagarna av jobb men det är väl som de ska vara. Formen inför midnattsloppet försvinner längre och längre bort i och för sig i takt med att hostan blir bättre och bättre. Så snart tror jag att jag kan springa igen. Ska försöka mig på någon kortare runda nu i veckan i alla fall. 
 
Såg näst sista Harry Potter här om dagen, alltså 7:an del 1. Så nu är jag  riktigt sugen på att se sista delen som går på bio nu också. Erik och jag har pratat om att gå på bio så vi får väl se om vi tar oss i kragen nån dag. :)
 
Blev en liten kvällspromenad igår och jag invigde mina nya kängor. Varför jag har köpt kängor får ni veta i sinom tid. ;-)
Mina nya, som nu fått vara ute på en liten invignings promenad iaf. :)
 
<3

1 kommentar:

  1. Jag tror att det är likadana kängor som jag har! :D haha

    SvaraRadera