Härnösand

Idag har jag vart och jobbat i Härnösand. På förarprov har man nått som kallas mottagningsorter. Det betyder att vi som jobbar på huvudkontoren, tex Sundsvall, åker och har prov på andra mindre orter. Sundsvall har hand om Härnösand, Hudiksvall, Ljusdal och Ånge (teori har vi bara i Hudiksvall och Härnösand av de). Så idag var jag i Härnösand helt enkelt. Det ligger jätte fint vid hamnen.
Bilden är tagen från ute altanen, bara det är ju lyx att ha altan!
Just nu ligger jag i soffan och äter choklad. Visst blir man frisk av choklad? Jag har nämligen blivit sjuk, eller ja lite småkrasslig. Än är jag inte sjuk, sjuk. Men jag har grymt ont i halsen och är svullen i ögonen nu. Så ikväll ska jag bara ligga här och dega och somna tidigt. Då hoppas jag att jag ska bli piggare imorgon! Jag kan lixom inte bli sjuk. Ingen som kan göra mitt jobb om jag blir sjuk och så måste vi ställa in MASSOR av prov och det är inte bra kan jag säga! Ne frisk imorgon helt enkelt.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar