It all looks different in the light of day

 Så tänkte jag när jag gick igenom stan idag och allting hölls på att plockas ihop fortfarande. Öltapparna stod och väntade på att bli upphämtade och gatorna var fortfarande lite smutsiga. Men detta fick mig bara att sakna helgen ännu mer. Gu va roligt jag hade med mina tjejer!!!! En helt underbar helg har passerat och det går nog inte att beskriva allt i ord. Men jag slänger in lite bilder och berättar vad som har hänt iaf. :)

Jag och Sandra på torsdagen. Då gick det ganska lugnt till och vi kikade på September, Petter och Jerry Williams. Allihopa var verkligen riktigt bra!

Efter fredagens jobbdag var det dags för middag som jag handlade ihop lite snabbt efter jobbet. Sallad, bröd, rostbiff och potatissallad. Riktigt mums!

Några av Eriks kompisar kom över på kvällen. Väldigt trevligt, här är Patrik och Erik him self.

Blev full fart!

Vi spelade trav, drick lek. Har ni spelat de?
Sen var det dags att dra sig ut mot gatufesten. Idag kollade vi på Håkan Hellström och Timbuktu. Sjukt bra de med!

Lördagen spenderades på bryggan i Erik familjs stuga vid Gimsjön. Snacka om härligt det var! Blev riktigt bra häng och några av Eriks kompisar kom dit också. Åkte båt, vattenskidor osv. :D
The girls! <3

Sen var det bara hem och fixa sig igen. Nu var det ju sista kvällen. Hade min fina blommiga klänning som jag köpte i Paris på mig och Sandra är ju het som vanligt. :)

Mer drick spel. ;-)

Party i öltälten! Var inte nå artister vi hemskt gärna ville se idag så vi hängde mest i tälten. Riktigt nice de med! Här är Anna och Sandra, ser ni hur lyckliga de är? <3

Avslutade kvällen med älg wook. Fy vad gott det var!!!
Ja ni ser ju vad vi hann med på en helg och jag saknar mina tjejer verkligen!! (Synd att du inte kunde följa med Ellis, då hade det vart fulländat.) Nu ska jag försöka hitta tillbaka till vardagen här igen och få in lite rutiner. Hörs snart igen!

<3

1 kommentar: