Västerås

Yes, jag är hemmavid eller i alla fall i den staden jag växte upp. Vet inte riktigt vad ja ska kalla för hem längre. Har så många platser jag kallar hemma. Luleå, där har jag ju min lägenhet, Sundsvall där Erik har sin lägenhet, Västerås där jag är uppvuxen och mamma bor. Kallar äve Stöde för hem ibland för där har jag ju faktiskt också bott. Haha! Ja ni hör ju. Inte lätt!!

Men just nu sitter jag och uppdaterar mig lite vid datorn och Frazze ligger under min stol vid mina fötter. :) Så mysigt att ha en följeslagare, även fast han kan vara ganska bestämd och vilja vara själv ibland också. =P
Ska börja göra mig i ordning snart och möta upp Ida för lunch på stan, sen blir det fika/glass med pappa och ikväll är egentligen anledningen varför jag åkte hem just den här helgen. Lena (som jag mötte upp i Paris, gammal klasskompis) och Christian, hennes pojkvän ska ha stor fest i Christians stuga. Kommer nog bli riktigt nice!!

Hörs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar