Duggan avklarad

Nu är den hemska duggan avklarad. Gick väl som väntat-katastrof! Det var verkligen jätte svåra frågor. Tyckte ändå att jag hade lite koll på läget men så fel man kan ha. Håller tummarna och hoppas på det bästa nu. Det ända jag kan göra just nu ändå.

Helgen har vart helt underbar och jag vill bara tillbaka! Vill ha fler myshelger! Ledighet åt folket säger jag! :D Berättar mer om helgen sen. Nu ska jag bege mig mot gymmet. Dags att sätta fart igen. Inte tränat på 2 veckor nu, katastrof! Inte likt mig när jag är här uppe i norr men har helt enkelt vart mycket resor att stå i och en förkylning på det. Sitter fortfarande kvar lite men lyfta lite vikter ska nog gå bra. Får se hur halsen känns efter det om man klarar av Bodystep imorgon. Återstår att se...

Ha det bäst nu så hörs vi mer ikväll!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar