Hemma igen!

Kom hem ganska sent igår och då ville jag bara gå och lägga mig. Somnade bums ska jag säga er! Har haft en väldigt bra, om än kort, helg i Sundsvall.
På fredagen var jag inte framme för ens vid 22 så då åkte vi bara till lägenheten för att sova. Upp tidigt på lördagen för att få något gjort. Erik håller på att renovera en gammal militärbil (Valp) så jag hjälpte till med det. Lackade och skruvade lite. De ni! ;-) Var faktiskt väldigt roligt. Vi skruvade även upp en elektriskgarageportöppnare. Haha! Vi är sjukt bra på att samarbeta iaf. :D PÅ kvällen tittade vi bara på film och myste tillsammans. :)

Söndagen hann vi med lite ute i garaget men vid 12 var det dags för mig att åka hem igen. Jag har iaf kommit fram till att jag är sjukt bra på att sitta still. Första och sista timmen är långsammast men annars går det bra. Något jag blir irriterad över däremot är när man får en kille/man/gubbe bredvid sig som sitter bredbent! Jag vill inte att någon gnuggar ditt lår mot mitt, okej?? Jag har inget emot att sitta bredvid främlingar men jag vill inte nudda dem. Kommer för nära på min personliga zon då. Någon som känner igen sig?!?! Sjukt irriterande, håll ihop benen!!

Nu är det dags för skolan. En professor från USA som ska föreläsa för oss hela veckan och vi ska förbereda olika case inför föreläsningarna på tisdag, onsdag och torsdag som vi ska diskutera. Hoppas han är bra och intressant då kan det nog bli riktigt kul. :)

Så här dimmigt var det utanför mitt fönster när jag vaknade nu för en stund sen. Som att titta in i en vägg. 

Ha en bra måndag allihopa!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar