Tycker lite synd om mig själv. =P

Idag började dagen med en föreläsning 8.15 var så trött så jag höll nästan på att somna redan då. Sen blev det projektarbete med praktikfall. Vi försökte komma vidare men det gick så där och jag kände hur jag började må mer och mer illa. Innan 12 var jag tvungen att gå hem. Mådde inte alls bra. La mig i sängen direkt när jag kom hem och sov nästan 4 timmar. Sen var jag lite piggare men väldigt hungrig då jag inte ätit något sen frukost. Kokade lite pasta och stoppade i mig.

Ja du, sen tog jag upp böckerna och fick oerhört lite gjort innan jag tog en sväng till Ida nu på kvälls kvisten. Hon bjöd på kladdkaka och efter det mådde jag ytterliggare lite bättre. Ska försöka gå och lägga mig nu så jag kan sova ordentligt men det är svårt när man hostar hela tiden. Hahaha! Lyssna på mig. Hur synd får man tycka om sig själv egentligen?! Vill bara vara frisk och pigg nu så man kan prestera som vanligt! =P

Kvällens middag igår och idag åt jag bara pasta med ketchup. Dags att ta tag i matlagningen också kanske!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar