Skovård

Hur blev klockan 14 helt plötsligt?
Jag har plockat fram de sista inför vandringen och packat i packpåsar. Allting kommer få plats, det är jag inte orolig för nu. Sen har jag smörjt in mina kängor och gjort rent mina vita sneakers från sommaren. De ska väl in i garderoben så fort de torkat antar jag. Så har jag även lagat en väldigt god lunch bestående av koktpotatis och lätt ångkokt torsk med purjolök och tomater. Något som mamma brukade göra ofta förut. Väldigt nyttigt och gott! Gjorde även en potatis och purjolöksoppa när jag ändå var igång. Blir nog till middag ikväll. :)
Efter och före insmörjning. 
Nu har jag precis suttit en liten stund med böckerna och än så länge är det inte sååå mycket nytt som kommit upp. Har gått igenom en del väldigt generellt så snart kommer vi väl komma in på lite mer matnyttig information. Orkade inte ens skriva ner några stödpunkter nu. Gör allting sen när vi gått igenom det hela. :) Tycker ämnet är rätt intressant så förhoppningsvis kommer de gå lätt att lära sig. Kursen handlar i stort om hur man styr värdekedjorna i ett företag och med värdekedjor menar man både leverantörer bakifrån och kunder framåt för företaget.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar