Get hard or get lost

Hemma till strax innan 22 och tänker vad bra då kan jag kolla på nyheterna innan jag går och lägger mig. Hur nördigt är inte det??? Är man vuxen om man vill titta på nyheterna? Eller tittar jag på det i brist på annat? Ja frågorna är många och jag orkar inte undersöka den saken idag.

Frånvaron idag beror på att jag vart i skolan hela dagen och eftersom jag inte är så high-tech att jag har internet i mobilen så får ni snällt vänta tills jag kommer hem igen. Vi hade paus för träning och mat och sen körde vi igång igen nu på kvällen. De här casen tar verkligen mer tid än jag räknat med! Vi brukar aldrig sitta på kvällarna men nu när uppgifterna ska in dagen efter man fått dem har man inte så mycket val. Efter att vi blev klar så satt vi och flummade ett tag innan det var dags att göra kväll. Anna och Sandra skulle tex leka flygplan! Haha!


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar