Beck

Beck-filmerna eller nån annan svensk kriminalare hör väl söndagskvällarna till eller hur? De tycker jag iaf. Därför sitter jag och tittar på beck nu. :)

Jag har fram och tillbaka ångest inför imorgon (hemtenta). Ena halvan känner mig lugn men den andra halvan känner mig stressad över att jag typ inte pluggat nånting under helgen. Jag får helt enkelt lita på min lugna sida och försöka prestera så bra jag kan imorgon! Det börjar inte förens vid 13 så jag hinner säkerligen stressa upp mig igen innan dess. =P Vi har till 20 på oss att skriva färdigt så det är ju gott om tid.

Annars den här veckan är det mycket skola och träning. Ska på ny gyminstruktion på onsdag. Alltid bra att få lite nya övningar att jobba med. Ni vet väl att man ska byta nånting eller hela sin träning var tredje månad för att inte musklerna ska "vänja sig"? Bra att tänka på iaf. :) På fredag är vi "lediga" och jag hoppas Erik får ledigt från jobbet så han kan komma hit och hälsa på. :D

Hörs mer imorgon säkerligen med uppdateringar om min ångest. =P
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar