Julsittning

Köpt biljetter till julsittningen idag. Temat är "En het jul". Vad ska man klä ut sig till då? Allmänt julig tror jag att jag satsar på, haha. Eller har ni nå bra förslag? Kommer nog bli en hejdundrande fest oavsett! :D


Nu har jag precis kollat på Halv åtta hos mig och en kommentar varför efterätten inte var en höjdare var "-Det var för mycket choklad" Min fråga är då, kan det nånsin vara för mycket choklad?!?!?! Jag tycker då inte de ;-)
Blir ni sugna nu? Jag blir då de! Haha, hatar sånna här bilder i bloggar därför lägger jag upp en. =p

Annars den här kvällen händer det nog inte så mycket. Känner mig helt slut efter träningen idag faktiskt. När jag kom hem var jag typ svag i kroppen, tog en snabb dusch och slängde i mig lite mat sen. Behövdes nog! Ingen energi kvar i kroppen alls. Skönt med en hel urladdning ändå, känns verkligen att kroppen fått jobba. Imorgon blir det crossfit. :D

2 kommentarer:

  1. Fyfaaan vad den där chokladgrejen såg god ut!!

    SvaraRadera
  2. MUMS! Det är klart att det inte kan vara för mycket choklad..:D

    SvaraRadera